SuperBlog, Uncategorized

5 accesorii preferate pe care le folosesc în ținutele mele vestimentare

Tu știai cât de importante sunt accesoriile pentru ca o ținută vestimentară să fie completă? Mie mereu mi-au plăcut accesoriile și am pus accent pe rând, ori pe inele, ori pe coliere, ori pe eșarfe, în funcție de stilul pe care îl abordam.

În prezent sunt mândra posesoare a unei colecții, zic eu impresionantă, de eșarfe, pe care le utilizez pentru a scoate din anonimat o ținută monocromă sau plictisitoare. Totuși, te poți folosi și de alte accesorii pentru a completa outfitul tău. Care sunt accesoriile pe care le port deseori!?

❤️Accesoriile de păr – sunt utile nu doar în aranjarea coafurii, cât și în ceea ce privește completarea outfitului sau evidențierea unei trăsături. Eu am utilizat un accesoriu de păr minunat pentru ziua nunții, pe care îl am în continuare amintire. Am optat pentru o bentiță aurie, care amintea de coronițele purtate de femeile din Grecia Antică. Bentițele sunt foarte feminine și îți pot conferi acea alură elegantă pe care ți-o dorești.

💛Gențile – pe lângă faptul că sunt utile, acestea pot fi o pată de culoare în ținuta ta sau pot fi personajul principal al outfitului. În funcție de eveniment poți jongla cu mărimea genții, materialul din care aceasta este făcută, culoare etc.

💚Ochelarii de soare – au atât rol de protecție a ochilor împotriva razelor UV, însă pot fi de asemenea un accesoriu fashion. Pot fi utilizați pentru a evidenția anumite trăsături ale feței sau, poate, pentru a ascunde vreun defect.

💙Eșarfele – îți spuneam mai sus că sunt mândra posesoare a unei colecții de eșarfe. Au atât rol de protecție, însă pot fi utilizate și ca accesoriu de păr. Te poți juca cu materialul și culorile acestora, pentru a obține un outfit de efect. Pentru mine acesta este unul dintre accesoriile mele preferate, deoarece îmi dă ocazia să mă joc cu nuanțele, cu texturile și cu printurile.

💜Bijuteriile – pot fi utilizate pentru a scoate din anonimat o ținută plictisitoare. Sunt extrem de versatile, fiind disponibile într-o paletă foarte largă de modele, culori și materiale.

În continuare ești de părere că accesoriile nu au un impact mare asupra ținutelor noastre vestimentare? În imaginile de mai sus am reușit să ilustrez cum, cu ajutorul unui singur accesoriu, am scos din anonimat ținutele mele – atât în cazul unor evenimente unice din viața mea, cât și în outfiturile de zi cu zi.

Tu ce accesorii utilizezi în ținutele tale vestimentare? Ai vreun accesoriu preferat?

*Acest articol a fost scris pentru competiția de blogging creativ Superblog 2019.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.