Cum sa aniversezi un an de casatorie cu ajutorul Hotel Aurora Mamaia

on

Soarele mă mângâie ușor pe față… mă trezesc năucă. Ce, cum, unde sunt?… apoi îmi aduc aminte…

Cu o zi înainte – 18 mai 2017, ora 16:30

Ajung de la serviciu destul de obosită, însă soțul meu vrea neapărat să mergem până la Bârlad, la sora lui, să rezolvăm ceva. Ca să mă înțelegi, drumul Iași-Bârlad după o zi de muncă nu este chiar cea mai frumoasă experiență, dar să zicem totuși că merge.

După 2 ore și ceva ajungem la destinație, rezolvăm ce avem de rezolvat și ne punem la drum spre casă. Oboseala de după o săptămână de lucru își spune cuvântul și “ațipesc” (cel puțin așa am crezut eu). Mă trezește deodată soțul meu, afară crăpa de ziuă.

“Hai că am ajuns acasă!” trage de mine râzând.

Mă uit în jur și nu recunosc peisajul. Probabil după moaca mea nedumerită a ținut să completeze.

“Surpriză! Suntem în Constanța. Am zis că ce modalitate mai frumoasă de a sărbători un an de căsătorie există, decât să te suprind cu un weekend de relaxare”, îmi zâmbește ștrengar.

Urma să aflu mai apoi că plănuise din timp un weekend la Hotel Aurora din Mamaia.

aurora

Sâmbătă, 19 mai 2017, soarele mi se joacă ușor pe ploape. Urmau 2 zile de relaxare totală. Cum apa mării încă era puțin rece, soțul meu a ales un hotel cu piscină unde să ne distrăm. Apoi, datorită proximității cazării de oraș în plan era și un tur al Constanței.

Mai fusesem în Constanța de atâtea ori, însă mereu găsim noi și noi atracții turistice pe care să le vizităm.

De data aceasta soțul meu a organizat vacanța, așa că m-am lăsat complet pe mâna lui. “Sâmbătă va fi zi de relaxare, iar duminică de distracție!” a deci soțul meu.

Așa că, după un mic dejun copios, ne-am plimbat puțin prin Mamaia, apoi ne-am dedicat toată ziua piscinei de la hotel. Seara s-a încheiat cu o cină la lumina lumânărilor, pregătită special pentru noi. Până acum nu puteam să mă plâng deloc, soțul meu organizase perfect mini-escapada noastră.

A doua zi am luăt-o la picior și am mers spre Centrul Vechi al Constanței. Soțul meu se informase și a aflase că există un Walking Tour organizat de Diana Slav, perfect pentru a vizita obiectivele turistice din Constanța.

Desigur nu am putut omite 3 atracții turistice pe care le vizităm mereu:

1. Moscheea Carol I – care mereu ne uimește prin impozanța sa. În plus, priveliștea din minaret îți taie respirația;
  2. Edificiul Roman cu Mozaic –  soțul meu cunoaște pasiunea mea față de artă, de aceea acest obiectiv nu îl omitem niciodată;
  3. Cazinoul – desigur, clădirea emblematică care păzește faleza este greu evitat, te atrage ca un magnet să îi cunoști povestea.

Apoi, mai pe seară ne-am plimbat ca doi îndrăgostiți pe faleză spre portul Tomis, iar acolo am luat cina la restaurantul nostru preferat – Bacaro Port.

Reveniți la hotel am decis să ne relaxăm în cadrul restaurantului, unde era muzică live. Așa că am dansat câteva minute în șir, apoi ne-am retras în camera noastră pentru a ne odihni.

Din păcate o dată cu ziua de luni a venit și ziua plecării noastre. Drumul spre casă a fost lung, însă proaspetele amintiri din vacanța noastră au făcut ca timp să treacă mai ușor.

Voi cum sărbătoriți aniversarea căsătoriei?

*Acest articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2018.