Ghid creativ pentru “wanderlusteri”

on

20170512_201113-01Wanderlust – a deep uncontrollable desire to hit the road and travel, by whatever means desired, to explore and enjoy the world.

Wanderlust este acel termen care îmi descrie adesea stările, însă pe care nu îl pot traduce cu puține cuvinte în limba română.

Adventures

Deseori am momente când mă gândesc la călătorii, destinații de vacanță sau îmi planific următoarea evadare. Cei care suferă de acest “virus” al călătoriilor, cam cunosc situațiile de mai sus. Din păcate nu putem călători tot timpul, însă nici nu ne putem reprima dorința în timp ce ne îndreptăm atenția asupra responsabilităților zilnice. Ce poți face pentru a trece peste stările de wanderlust atunci când nu poți călători!?

  1. Fă un Bucket List cu destinații de vacanță

Dacă nu ai planificată o călătorie, realizează o listă cu locurile pe care dorești să le vizitezi. Atunci când inima-mi plânge după o vacanță apelez la bunele mele site-uri de călătorii.

Resurse: Google Maps, Touropia, Lonely Planet

IMG041-01IMG053-01

2. Configurează alerte Airfare

După ce ți-ai făcut o listă cu locurile pe care dorești să le vizitezi, poți configura alerte pentru bilete de avion, astfel încât, imediat ce va apărea o ofertă de bilete de avion sau de călătorie, vei putea să o rezervi.

3. Documentează-te în privința următoarei tale destinații

Care sunt lucrurile pe care vrei să le faci în următoarea călătorie? Care este moneda oficială și cât costă biletele la obiectivele turistice? Dacă deja ai planificat o călătorie ce îți mai rămâne de făcut este să îți notezi obiectivele turistice pe care vrei sa le punctezi și să îți conturezi un itinerariu.

IMG409-01

4. Organizează-ți fotografiile din călătorie

Din când în când îmi place să îmi reorganizez fotografiile din vacanță. Este o experiență total terapeutică și totodată îți dă ocazia să rememorezi momentele frumoase din vacanță.

5. Inaugurează un Travel Fund

Cu siguranță nu vei strânge o avere, însă poate fi o strategie simpatică de a-ți lua gândul de la călătorii în anumite momente. În plus, poți strânge bănuți pentru o extra excursie (ex. croazieră pe Dunăre în Budapesta, bilet la Disneyland Paris etc).

20161211_163153

6. Găsește inspirație în lucrurile care te înconjoară

Eu de exemplu am o pasiune pentru cer, nori de vată de zahar și apusuri delicioase. Am început si o serie fotografică care surprinde frumusețea cerului.

7. Redescoperă orașul în care locuiești

Orașul evoluează, se dezvoltă – alocă-ți din când în când puțin timp să îl redescoperi, e ca și cum ai fi mereu la o primă întâlnire cu el. Descoperi cafenele noi, vizitezi muzee uitate și cu siguranță anumite locuri le vei vedea cu alți ochi.

IMG014-01

Tu cum îți înfrânezi sau hrănești foamea de călătorii?

Leave a Reply

