Primul sampon cu proteine din lapte – Nivea Hairmilk

Cu ajutorul echipei Buzzaar am avut ocazia să testez noua gamă de produse Nivea Hairmilk. Această gamă a fost inspirată din ritualul de îngrijire al Cleopatrei, fiind prima gamă care conține proteine naturale din lapte (cred că toți știu legenda celebrelor îmbăieri în lapte care făceau parte din rutina de îngrijire a Cleopatrei).

Cele 2 produse, șampon și balsam, au venit ambalate foarte frumos și chiar mi-au făcut ziua mai frumoasă. Totodată am primit și o serie de eșantioane pe care le-am distribuit prietenilor și familiei.

Gama de produse este destinată părului uscat și deteriorat ajutând la regenerarea firului de păr de la interior la exterior, fără să încarce sau să îmbâcsească podoaba capilară. Există 3 tipuri de categorii de produse, în funcție de grosimea firului de păr și gradul de absorbție al acestuia: fir subțire, normal și gros. De exemplu, firul de păr fin este mai dificil și are nevoie de produse care să îi confere volum fără să îl încarce.

Părul meu este fin, fără volum și foarte dificil de aranjat. Mereu am avut probleme cu diverse șampoane care nu mă ajutau deloc, chiar îmi încărcau firul de păr și îmi dădeau mari bătăi de cap. De aceea cu greu găsesc game de produse pentru păr cu care să mă împac.

nivea-hairmilk-sampon-balsam-buzzaar-theodora-istrati-blog

De obicei evit produsele Nivea, știu că sunt bune, însă parfumul acestora (clasic) nu mă atrage absolut deloc. Nu aveam foarte mari așteptări de la gama Hairmilk, mă așteptam să își facă treaba în ceea ce privește curățarea părului, însă nu mă așteptam să îmi ofere volum și totodată hidratarea necesară.

Laptele, fiind un ingredient natural, conține grăsimi, minerale, vitamine și proteine benefice părului, reușind să ajute la recăpătarea sănătății și frumuseții acestuia printr-o hidratare intensă. Această gamă de prosuse are la bază o formulă inovatoarea special dezvoltată pentru a regenera părul fără să îl încarce.

nivea-hairmilk-sampon-balsam-buzzaar-theodora-istrati-blog

Folosirea șamponului este destul de simplă, acesta are o consistență lichidă, face spumă ușor și nu ai nevoie de o cantitate foarte mare pentru o șamponare serioasă. Eu îl folosesc zilnic. Are un miros plăcut, care nu se aseamănă cu celelalte produse Nivea.

Balsamul are o consistență mai vâscoasă și cam pune probleme la clătire, însă mă ajută foarte mult la descurcarea părului și îmi lasă părul lucios și plin de volum.

Încă nu mă pot pronunța în privința regenerării părului, însă voi continua să folosesc produsele și chiar le voi recumpăra. Pentru cele care sunteți în căutarea unor produse care să vă ofere acea protecție a părului și să prevină deteriorarea sa, recomand să încercați această gamă nouă de produse de la Nivea.

 

 

Leave a Reply

